Langverwachte multiplayer-uitbreiding voor Final Fantasy XV verschijnt volgende maand

donderdag 21 september 2017 - 14:53

Square Enix Ltd., maakt vandaag bekend dat FINAL FANTASY® XV-spelers binnenkort hun eigen avatar kunnen maken om samenwerkend met drie vrienden deel te nemen aan epische missies en gevechten. Dit wordt mogelijk door “Comrades”, de eerste en enige online-multiplayer-uitbreiding voor de game. Vanaf 31 oktober kunnen spelers als overlevenden van de Kingsglaive op reis gaan om meer te ontdekken over de verdwijning van Noctis na de gebeurtenissen in Chapter 13 van de hoofdgame.

FFXV comrades art cms.jpg

Als leden van de Kingsglaive kunnen spelers hun personages uitrusten met koninklijke sigils voor speciale krachten van de Luciaanse bloedlijn. Het is de kunst om met de verschillende personages een strategisch doordacht en evenwichtig team samen te stellen. Naast de gevarieerde multiplayer-missies zijn er ook singleplayer-missies die spelers kunnen voltooien om hun personages te verbeteren.

SQUARE ENIX® heeft ook een gloednieuw muzieknummer uitgebracht: “Choosing Hope”, gecomponeerd door Nobuo Uematsu en gezongen door de Japanse zangeres Emiko Suzuki. De nieuwe trailer is te zien op YouTube: https://youtu.be/mgDEsSAZSGk

FINAL FANTASY XV MULTIPLAYER EXPANSION: COMRADES
 verschijnt op 31 oktober voor de Xbox One en PlayStation®4. Om deze uitbreiding te kunnen spelen is FINAL FANTASY XV vereist. Spelers kunnen MULTIPLAYER EXPANSION: COMRADES apart aanschaffen, of toegang krijgen via deSeason Pass. Er is ook een lidmaatschap van Xbox Live Gold of PlayStation®Plus vereist om de uitbreiding te kunnen spelen.
Meer informatie over MULTIPLAYER EXPANSION: COMRADES is hier te vinden: https://finalfantasyxv.com/gb/comrades/

Verwante links:
FINAL FANTASY XV YouTube: https://YouTube.com/FinalFantasyXV
FINAL FANTASY XV Twitter®: @FFXVEN
FINAL FANTASY XV Instagram: @FFXV
FINAL FANTASY XV Facebook: https://en-gb.facebook.com/ffxv/

Over FINAL FANTASY XV MULTIPLAYER EXPANSION: COMRADES
Deze uitbreiding verplaatst spelers naar een wereld die is overspoelt door duisternis. Als leden van de Kingsglaive, kunnen spelers een beroep doen op de krachten en unieke vaardigheden van diverse Lucian Kings, die je helpen om het licht terug te brengen naar het koninkrijk Lucis. Andere leden van Noctis’ team, inclusief Gladiolus, Prompto en Ignis, komen via latere updates beschikbaar als speelbare personages.
FINAL FANTASY XV MULTIPLAYER EXPANSION: COMRADES is toegankelijk voor bezitters van FINAL FANTASY XV die de FINAL FANTASY XV Season Pass bezitten of opzichzelfstaande FINAL FANTASY XV MULTIPLAYER EXPANSION: COMRADES-uitbreiding aanschaffen. Een lidmaatschap van Xbox Live Gold of PlayStation®Plus is vereist om de uitbreiding te kunnen spelen. Ook een internetverbinding is vereist.
Wie geen Season Pass bezit, kan de uitbreiding aanschaffen via de volgende links:
Xbox Games Store - http://sqex.to/Np9
PlayStation® Store - http://sqex.to/MNk
Ga naar de Season Pass-website voor downloadbare content die nieuwe spelervaringen oplevert (DLC): https://finalfantasyxv.com/gb/seasonpass